Реєстрація благодійного фонду в Одесі

Опубликовано Опубликовано в рубрике Реєстрація

Реєстрація благодійного фонду в Одесі має декілька етапів:

  • Підготовка установчого документа організації (статут).
  • Проведення установчих зборів засновників.
  • Підготовка пакета документів
  • Подача документів.
  • Реєстрація у реєстрі неприбуткових організацій.
  • Отримання відповіді.

Що потрібно від Вас для реєстрації благодійного фонду.

  • для резидентів фізичних осіб.

1 Копії ідентифікаційних номерів.

2. Копії паспортів.

3. Назва благодійного фонду (кілька варіантів).

4. Юридична адреса благодійного фонду:
а) якщо юридичною адресою благодійного фонду буде житлова квартира, необхідно надати Форму № 3 з ЦНАПу та підтвердження всіх повнолітніх про те, що вони не мають заперечень на надання своєї квартири під юридичну адресу благодійного фонду;

б) якщо юридичною адресою благодійного фонду буде орендоване нежитлове приміщення, необхідно надати договір оренди та копії документів від орендодавця, що підтверджують право на приміщення;

в) у разі надання юридичною особою у користування свого приміщення під юридичну адресу благодійного фонду необхідно надати гарантійний лист (від такої юридичної особи на бланку юридичної особи) про надання у користування свого приміщення під юридичну адресу та копії документів, що підтверджують право на приміщення.

5. Довіреності, засвідчені нотаріусом.

6. Види діяльності щодо КВЕД (якщо необхідно, надамо консультацію).

  • Для юридичних резидентів (додатково).
  1. Свідоцтво чи витяг, що підтверджує держреєстрацію юридичних осіб.
  2. Статут юридичної особи.
  3. Рішення від повноважних органів юридичної особи установи благодійного фонду.

 

Строк: 30 днів
Ціна: 3 500.00 грн.
Подивитися весь перелік юридичних послуг, що надаються компанією “Гарант Плюс”.