Реєстрація благодійного фонду в Одесі має декілька етапів:
- Підготовка установчого документа організації (статут).
- Проведення установчих зборів засновників.
- Підготовка пакета документів
- Подача документів.
- Реєстрація у реєстрі неприбуткових організацій.
- Отримання відповіді.
Що потрібно від Вас для реєстрації благодійного фонду.
- для резидентів фізичних осіб.
1 Копії ідентифікаційних номерів.
2. Копії паспортів.
3. Назва благодійного фонду (кілька варіантів).
4. Юридична адреса благодійного фонду:
а) якщо юридичною адресою благодійного фонду буде житлова квартира, необхідно надати Форму № 3 з ЦНАПу та підтвердження всіх повнолітніх про те, що вони не мають заперечень на надання своєї квартири під юридичну адресу благодійного фонду;
б) якщо юридичною адресою благодійного фонду буде орендоване нежитлове приміщення, необхідно надати договір оренди та копії документів від орендодавця, що підтверджують право на приміщення;
в) у разі надання юридичною особою у користування свого приміщення під юридичну адресу благодійного фонду необхідно надати гарантійний лист (від такої юридичної особи на бланку юридичної особи) про надання у користування свого приміщення під юридичну адресу та копії документів, що підтверджують право на приміщення.
5. Довіреності, засвідчені нотаріусом.
6. Види діяльності щодо КВЕД (якщо необхідно, надамо консультацію).
- Для юридичних резидентів (додатково).
- Свідоцтво чи витяг, що підтверджує держреєстрацію юридичних осіб.
- Статут юридичної особи.
- Рішення від повноважних органів юридичної особи установи благодійного фонду.