Відповідно до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.10.2015 № 916 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.12.2015 за № 1617/28062) із змінами (далі – Порядок), встановлено процедуру адміністративного оскарження:
-
податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів;
-
скарг, поданих особами-нерезидентами, визначеними підпунктом «д» підпункту 14.1.139 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, незалежно від реєстрації як платників ПДВ.
Випадки, коли скарга залишаються без розгляду (повністю або частково):
Контролюючий орган має право залишити скаргу без розгляду у таких випадках:
1️⃣ Відсутність підпису або підтверджених повноважень представника
Скаргу не підписано платником податків або його представником, або до скарги не додано документів, які підтверджують належним чином оформлені повноваження такого представника.
2️⃣ Пропущено строк без поновлення
Контролюючий орган вищого рівня відмовив у поновленні строку на подання скарги в адміністративному порядку.
3️⃣ Порушено строк подання скарги
Скаргу подано з порушенням строку, визначеного Порядком, крім винятків, передбачених пунктами 4 та 5 розділу III Порядку.
4️⃣ Неналежний орган
Скаргу подано до контролюючого органу, який не уповноважений її розглядати.
5️⃣ Відкликання скарги
Платник податків подав заяву про відкликання скарги (повністю чи частково) до моменту прийняття рішення за нею.
6️⃣ Паралельне судове оскарження
Платник податків оскаржив те саме рішення до суду.
7️⃣ Повторне подання скарги з одного й того ж питання
Раніше вже була подана скарга з аналогічного предмета.
Згідно інфрмації, наданої ГУ ДПС у Дніпропетровській області