Міністерством фінансів України наказом від 28 травня 2024 року № 262 (далі – Наказ № 262), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 червня 2024 року за № 867/42212, затверджено зміни до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів (далі – Порядок).
Відповідно до внесених змін, подання заяви про повернення (перерахування) коштів із бюджету в електронній формі передбачає обов’язкове накладання електронного підпису платника або уповноваженої ним особи. Такий підпис повинен ґрунтуватися на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.
Разом із заявою необхідно подати копії таких документів:
-
платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету;
-
судового рішення, засвідченого у встановленому порядку (у випадку повернення судового збору, крім випадків помилкового зарахування, а також грошового стягнення за адміністративні правопорушення);
-
документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи, також засвідченого належним чином.
Наказ № 262 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 28 червня 2024 року № 57 та набрав чинності з дня його офіційного опублікування.
Згідно інформації, наданої ГУ ДПС у Дніпропетровській області